Distanční výuka je pro všechny účastníky – učitele, žáky i rodiče – stále svým způsobem
novou zkušeností. Je při ní velmi omezená sociální stránka vzdělávání a lidský kontakt,
obtížně se realizuje i výchovný aspekt.
Ovšem dokladem, že děti neztrácejí smysl pro humor je jeden z domácích úkolů žáků 4. a 5.
třídy. Čeština je krásný jazyk. Najdeš nějaká příjmení, která tě zaujmou? Vytvoř legrační
věty. Tady je výsledek:
Všichni použili kleště, jenom Zdeněk Svěrák.
Každý byl mokrý, jen Jiří Suchý.
Všichni byli smutní, jen Míša Veselá.
Všichni volali: „Pá“, jen medvídek Pú.
Všichni přinesli luky, jen Karel Šíp.
Pepa doběhl druhý, ale Karel IV.
Franta použil plech, Miroslav Plíšek.
Petr uklidil dům, Zdeněk Vykydal chlívek.
Máma zasela mrkev a Pavel Trávníček.
Patrik Zbořil starý dům.
Miloš Dokoupil pečivo.
Martin má rád mahagon, Marek Eben.
Jan je učitel, Tomáš Zedník.
Patrik je pomalý, Petr Rychlý.
Jarmila si bere na chřipku vitamín, Jarda Prášek.
Pan Trefný se netrefil.
Paní Chytrá vypadala hloupě.
Svého spícího psa Tomáš Přikryl.
Většina dětí dostala dopis, jen Tomáš Balík.
Ostatní se nedívali, jen Mirek Koukal.
A my všichni koukáme, a máme velkou radost, že děti neztrácejí smysl pro humor.
Děkujeme za spolupráci.
Kolektiv pedagogů.